Aselinannesi0655 Kızlar bebegim 6 aylık iki özel hastane bir devlet hastanesi 20 gündür uğraşıyorz ya. 10 gündür hava ve antibiyotik alıyoruz. Sag ciger zatüre dedi ama geçmiş çok az bi enfeksiyon kalmış dedi ama aşırı öksürüyor ve her öksürmeye de uyanıyor acı acı aglıyor. Tekrar bi antibiyotik ve havalara devam . Salıya kdar öksürük azalmazsa gelin dedi. Azalır mı sizce ya. Günde 6 sefer de hava alacak
srnboys Aselinannesi0655 1.5 yaşındayken geçirdi 1 hafta kadar hastanede kaldık öyle geçti. Geçmiş olsun size de inşallah bir an önce iyileşir bebeğiniz
AlpSol Aselinannesi0655 alerjisi yok değil mi? Biz de 6 aylıkken 8 gün hastanede yattık zaturreden dolayı Geceleri baya öksürük vardı Sonuç : alerjik astım
alice4543 Aselinannesi0655 benim oğlum da zatürre başlangıcından yattı 2 defa hastanede ilk yattığında 6 aylıktı babası da bronşit hastası olduğu için genetik olabilir dediler öksürük azalıyor ilk başlarda gerçekten zor ama çok dikkat etmeniz lazım havasına ilacına bize antibiyotik vermemişti hiç hastaneden çıktıktan sonra ama havalarını mutlaka düzenli kullanın ilk başlarda balgamı söktüğü için öksürük artacak sonrasında azalacak bacağınıza ya da omzunuza yatırın elinizi kubbe gibi yapıp pıt pıt vurun ki balgam sökmesimkolay olsun rabbim şifa versin bir daha tekrarlamasın inşallah bir de burnu hep açık olsun
Aselinannesi0655 newmom1234 merveems araskusum çok teşekkür ederşm. İnfluenza olmuş sonra da zatureye çevirmiş ne ara oldu ne ara çevirdi anlamış degilim evden dışarı bile çıkmıyorm ya
newmom1234 Aselinannesi0655 dediğin gibi ben de evden çıkmıyordum babamızın işi de öyle insan içinde değil biz hasta olduk sonra kızıma bulaştı önce ateş ateşi bitti öksürük başladı ciğerleri temiz çıkıyo inflanza şurubu başladık 3 gün oldu ama hala öksürüğü devam ediyo çarşamba tekrar götürücem özele bu sefer
Fatihselim1603 Bebeğim şu an 23 aylık biz 6 aylıkken gecırdık 15 gün yatışla yatışsız gececeğini düşünmüyorum zor atıyorlar kucuk oldukları ıcın
Aselinannesi0655 AlpSol hayır alerjisi yok. İnfluenza olmuş o da zatürre yapmış ama ilaç kullanmıştım geçirmiş çok az kalmış dedi. Sşzin alerjiniz nasıl. 6 aylık 6 kg persentılın altında dedi ek gıda almıyo mama içmiyor anne sütü yok zorla yediriyorm
AlpSol Aselinannesi0655 alerjiniz yoksa çok şanslısınız Umarım çabuk iyileşirsiniz Bizim ceviz toz baharat süt kabak bir sürü alerjimiz var En kötüsü alerji öksürüğü tetikliyormuş Zaditen hava zespira kullanıyoruz Çocukluk alerjik astım denildi
AlpSol Aselinannesi0655 beslenmesine bir şeyler yapmanız lazım Doktorlar öneride bulundu mu? Belki başka türlü mama denersiniz
Aselinannesi0655 alice4543 çok dikkat ediyorum aslında zaditen damla verdi bize cortair ve ventolin hava günde 6 sefer. Klamox antibiyotik
Aselinannesi0655 alice4543 hastaneye yatmadan atlatır inşallah tekrarlar mı acaba ya geçmişti bir hafta sonra tekrar oldu çünkü
Aselinannesi0655 AlpSol tüm mamaları denedim içiyor ama az içiyor 180 içmesi gerekiyor ama 60 içiyor randevu aldık raporlu mama alırız belki bide alerji testi yaparız bilmiyorum aşırı bunaldım
Fatihselim1603 Aselinannesi0655 bebekler az da kalmış olsa o ayda zor atlatıyorlar mutlaka sıkı takipte olun burun yıkama hava bunları atlamayın inşallah iyileşir , kızım birden bire tıkanıyordu çok kötü yaşadık biz sonrası hep bronşit alerji takipli bir bebek hava ıle yaşıypruz resmen çok bunaldı bıktı belki bağışıklık düşüklüğüdür sizdeki
AlpSol Aselinannesi0655 çok geçmiş olsun Sizi iyi anlıyorum Şu an benim bebek de 13 aylık oldu 6 aylığından beri her öksürdüğünde içim sızlıyor / yine hırıltı nefes darlığı olacak mı diye çok korkuyorum Çabucak büyüse ve geçse astımı diye dua ediyorum her gün
alice4543 Aselinannesi0655 bizimkisi tekrarladı ama dediğim gibi oğlumdaki muhtemelen genetik doktoru 7 yaşa kadar hatta sonrasında da devam edebilir dedi ana sizinki mevsimsel de olabilir belki ki inşallah öyledir siz dikkat edin elinizden geldiğince terine odanın nemine ve hasta kişilere vs 🥲