trabzonlumom Kızım 2 aylık sağlık ocağından aldığımız damlayı attım bugün eşime ocean d vitamini damlasını aldırdım fısfıs şeklinde mi kullanmalıyım yoksa damla mı ? Birde fısfıs kaç kez damla kaç kez bilgisi olan yazabilir mi?
Aselinannesi0655 trabzonlumom d vit işe bir fıs 3 damlaya bedel. Demir damlası yazmışsınız da o 4. Ayda başlanır o da kilobaşı bir damla
darkledi trabzonlumom fısfısla sıkarsan eğer 1 kere sabah aç karna ver Damla verirsen de eğer 3 damla vermen yeterli🌸
myavocado trabzonlumom ocaen d vitamini kullanıyorum ilk üç ay günde iki damla verdim, üç aydan sonra 4 damla veriyorum. Ama başlıkta demir yazmışsınız, aynı markanın demir takviyesi de var, 4. ay bitiminden itibaren demir başlanıyor, siz hangisini sordunuz
elof trabzonlumom Ocean D vitamini sarı paketli olan, 1 fıs yada 3 damla oluyor. Demir ilacı ise kırmızı paket, Ocean Microfer üstü filli olan paket :) Demire 4. ayda başlanıyor.
trabzonlumom Aselinannesi0655 sağlık ocağında 15 günlükken verdiler bize ama ondan bahsediyorum ben oda d vitaminiydi eczacıya dedim içeriği temiz değil farklı kullanmak istiyorum onu vermiş eşime. Şuan aşırı aklım karıştı 🥺
97e Aselinannesi0655 benım bebegım 6 aya gırecek demır olan kan ılacı yanı ben bır damla verıyordım kılosuna gore yanı 6 damlamı verecegım
muge46 Ocean 400 ml kullaniyorum damla olarak iki damla veriyorum ben bebisim 4 aylik yine ocean kan ilacini kullaniyorum onu da tek pompa zaten ustunde cizgisi var ona gore veriyorum
trabzonlumom myavocado ocean vitamin D3 yazıyor kutunun üzerine rengi sarı. Çok aklım karıştı şuan ya bu 15 günlükken başlanan d vitamini yerine aldırdım bunu ben sarı kutunun rengi
tanura08 elof Merhaba demir ilacı kullanımdan sonra dişlerini ya da damaklarını sildiniz mi acaba damla şeklinde kullanıyorum ?
elof trabzonlumom Tamamdır ilaç doğru. Fıs olarak 1 tane verirsen kolaylık olur. Damla olarak sıkmak daha zor bence eksik/fazla geldi mi diye.
myavocado trabzonlumom tamam doğru doğru d vitamini ben de bir haftalikken filan basladım. Kutuda 400iu yazması lazım bebeklere o kullanılıyor. İki damla başla, 3. aydan sonra 4 damla demişti bana doktor ben damlalık ile o şekilde verdim. Demir başlığa yazdığınız için kafa karışıklığı olmuş,
trabzonlumom elof kaşığa damlatıp içirmeyi düşünmüştüm ama eğer dediğiniz gibi damlarsa fısfıs olarak kullanırım çok teşekkür ederim ☺️
trabzonlumom myavocado dalgınlığıma gelmiş teşekkürler başlığı değiştiğiniz için 😍 yorumlarda 3 damla diyenler var 2 mi 3 mü 🫠 sağlık ocağından aldığımdan 3 damla veriyordum
linaaaaaaaass trabzonlumom bende kullanıyorum damla en iyisi 1 fıs 3 damlaya eşdeğer doktorun kaç fıs dediyse damla olarak ayarlayp ver bende bebeğim senin gibi 2 aylıkken o kadar çok insana sormuştum ki o kadar evhamlıydım ki 😊
linaaaaaaaass trabzonlumom canım doktorum bana ilk 3 ay 6 damla verdirtti sonra 4 e düşürdü şuan 4 damla kullanıyorum
trabzonlumom linaaaaaaaass bize sağlık ocağından verdiler bi kaç hafta kullandım ama içeriği temiz değilmiş o yüzden direk çöpe attım bu damlayı herhangi bir doktora danışmadan aldım. En iyisi yarına ebeme bi sorayım ben