Bizim gibisi var mı bazen bende sorguluyorum. Kreşe gidiyor tam gün. Orada uyuduğu maksimum 40 dakika. Bazen de uyumaz. Bugün de bu kadar uyumuş kreşte. Evde ilgileniyoruz, kuzeni geliyor oynuyor hala yorulmuyor mu bu çocuk. Enerji atma olayı daha nasıl olabilir. Bunu yazdığımda saat 00.53. hala uyumadı. Birde krizlerle uyuyor düzgün de uyumaz.
Bu saatlere kalan çocuğu var mı yoksa bizim çocuk mu böyle birtek . Sabah 8 de kreşe kaldırınca ağlaya ağlaya uyandıracagiz ama