sansa Doğumdan belli kızımın vücudu pütür pütür derisi kalkıyor ayrıca baş kısmı ensesiden kızarıklık var doktorlar doğum lekesi olduğu söylediler sizin bebeklerde varmı hanımlar
allwrite sansa *Doğumdan beri Bebeğiniz ne kadarlık? Yenidoğansa vücudunda deri soyulması çok normal. Evet, ensesinde kızarıklık var, zaman zaman sönüyor zaman zaman belirginleşiyor. o da çok normal. Doktor gerekeni söylemiş.