Dün bir arkadaşım geldi, oğlu 9 aylıkken yabancı sayıları ve harfleri söylüyormuş, şuan 5 yaşında ve o hallerini hatırlıyorum çok iyi gözlemciyim , böyle bir şey hiç hatırlamıyorum, oda çok ısrarla var dedi , bu arada o arkadaşım çokta unutkan ve bu durumunda farkında unutkan olduğuyla ilgili, sizce bu olabilir mi? Ve 3 çocuğu var Herşeyi karıştıran bir tip, genelde biz hatırlatıyoruz herşeyi ona !! Sizin bebekler be zaman konuştu?