yesu Aksine ben hiç uyumadım ama ilk öğrendiğim günden doğduğu güne kadar mide yanmam oldu . Kasıklarım yumuşaktı ve saçlarım çok gürleşti . Cildim bozulmadı güzelleşti herkes çok erkek demişti ama kızım oldu 🙈 Belirtiler kesin değildir herkeste farklı oluyo demekki 😀 Hep sol kasığıma tekme atardı kızım ilk orda hissettim ☺️