blgzr_58 çok şükür iyiyiz biz
Ben tek bakıyorum, gurbetteyim. Kızım çok kucak isteyen bir bebek değil böylesi işime geliyor açıkçası 9 kiloydu 20 gün önce artık taşıyamıyorum..
Sabah 8.30 kalkar, emer. O sırada hııızlıca kahvaltı hazırlamaya çalışıyorum sabırsız ve asabi oluyor.. 11.10 en geç yatıp 12.30-45 kalkar.
Uyandığı saatten 3 saat sonra yatar genelde 15.30 gibi, 1-1.5 saat de öyle uyur
Uyandığı saatten 4.5 saat sonra yatar
Gündüz yemek yaparken beni zorluyor genelde sayesinde hızlandım baya her konuda.. önüne kaplar kepçeler veriyorum yemek yaparken. Çamaşır katlayacaksam vs diğer odaya götürüyorum ce ee yaparak katlıyorum. Tekrar bunaldıysa kendi odasında gardrobun önüne koyuyorum aynayla oynuyoruz. Salonda kule yapıyoruz, kitaplara bayılıyor onlarla oynuyoruz. Vakumlu oyuncaklar aldım, zemine yapıştırıyorum çekmeye çalışıyor. Emekleyerek ondan kaçıyorum beni yakalamaya çalışıyor. Şarkılar söylüyorum. Artık baya bunaldıysa cam balkondan ya da camdan dışarıya baktırıyorum kargalar var çok, cikcik abiii ablaa hoşuna gidiyor fazlasıyla. 5.30 eşim gelir, yatana kadar da o bakar çok şükür ben dinlenirim
Gece uykusu zorluyor şu sıra bizi, üst dişleri kabardı dün akşam 4 kez falan kalktı sanırım
Sizinkinin dişler ne durumda? Diş huzursuzluğu olabilir, yabancı birileri varsa güvende hissetmek için size geliyo olabilir sürekli