suzandkmc amin ama niye yapıyor anlamıyorum Her yöntemi denedik her şeyi denedik ayağıma alıyorum yok kolum da sallıyorum yok bebek arabasında koyuyorum yok ana kucağına koyuyorum beşiğe koyuyorum yok bu saat oldu eşimle çıktık arabada gezdirdik yok gittik bu soğukta dışarı attık kendimizi anca öyle uyudu 3 saattır uyutmaya çalışıyoruz yırtınıyor uykusu var gözleri şişiyor ama uyumuyor direniyor öğlen uykuda aynı gece aynı ben bittim artık Ne yapıyorsun Calp ol verdim bye bye verdim ne yaparsam yapayım uyumuyor