Kızlar kızım tam 2 buçuk yaşında gayet güzel kilo alıyordu ama aylardır sabit kaldı iştahı güzel mutlaka yumurtasını cevizini meyvesini yediririm gün içinde. Kafama çok takmaya başladım geniz etinden şüpheleniyorum o gelişimi engelliyormuş yada ben kuruntumu yapıyorum bu yaşta acaba kilo alımı yavaşlıyor mu yada bir süre sabit mi kalıyor bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi