deryaalparslan16 Allah’ın çok büyük olduğunu, bizim Onu göremeyecek kadar küçük olduğumuzu söyleyebiliriz. Allah bizi görüyor fakat biz Onu göremiyoruz. Tv de görünenleri biz görürken, onlar bizi göremiyorlar. Vazifemiz Allah’ı görmek değil, bilmek, tanımak ve sevmektir. Sevdiğimiz herşeyi O verdi bize. Öyle ise Onu çok sevmeliyiz. Onun sevdiğimizi göstermek için, Onun istediklerini yapmalıyız ve istediği gibi olmalıyız diye başkayıp somutlaştırabilirsin ☺️