kucukaga mesela biraz su ve bebek irmiği pişiriyordum zaten 5 dakika gibi kısa bir sürede hazır oluyor. Biraz soğuyunca içerisine katıyordum. Keçiboynuzu ununu hiç pişirmedim. Muhallebileri bende sütle yapmadım hep su kullandım. Bebek irmik, ruşeymli irmik, tam buğday unu bunlardanda almıştım ben muhallebi çeşidi bol olsun diye 😁