Elvan1703 16 dişi var 17 ci azı dişi üsdden hafif ele gelir şekillde belli fakt çok uykusuz huysuz ve iitahsız önerisi olan var mı ilk azılardan da beter durumdayz dahada zor yumuşak veya sert herhangi bir şey kabul etmiyor
Nuranneee Elvan1703 merhabalar benim kızımda tam 2buçuk yaşında aynen 16 dişi var son 4 azısı kaldı kaç aydır çıkmasını bekliyoruz geceleri uyanıp ağlıyor doktor gece terörü dedi ama diş sancısı olabilir mi acaba
defnesmom3 Elvan1703 diş tozu kullanın uykusu bölünmez biz doktorumuzun tavsiyesi ile kullandık anında rahatlamıştı damaklarinı
Elvan1703 Nuranneee diş olablr geceleri 3 4 defa agalyp kalkıyordu uzun zamndr bgn gördm dişini iştah gtti uykuya geçişlerde sorun yaşıyoruz
Elvan1703 defnesmom3 karanfil ezdm zetynyagı koydum içine 2 defa damklara sürdük gün içinde parmak fırça ile
Elvan1703 defnesmom3 biraz rahatlatıyor ama kısa süreli konuşuyor artk dişim agrıyo diyor mesela çıkandiş hangisiyse onu göaderiyor karnfili o tarafa sürmeye çalışıyor
Elvan1703 defnesmom3 agrı kesici vermeme ragmen gece 1 de zar zor yattı sabaha kdr agladı agladı kalkdı
defnesmom3 Elvan1703 tozu da kullan gerçekten rahatlatıyor içinden 32 paket cikiyo günde 6 paket kullanabiliyosun ben hep bir paket kullandım fazla kullanmadım hiç rahatliyodu bu paketle