bebisliozlem burda zaten sürekli post açılıypr içeriği zararlı deniliyor bende doktoruma sordum bu damla ismini verdi ama ben önermem dedi sadece sabır maalesef bizde 9 ay 5 günlük olduk 8. Ay atağı gümbür gümbür geçti hala etkileri de var kızım 4 ten beri uyumuyor inatla direniyor bende tükendim ama bekliyorum öylece