feyza1909 Bebeğinizde reflü için doktorunuz ne önerdi ? Sizin de bebeğiniz her mama sonrası kusuyor mu ?
araskusum feyza1909 benimki çok kusardı doktorum sadece mama veya memeden sonra yatırma dik tut bir süre derdi
16momm feyza1909 benimki de kusuyor hipp sma aptamil bebelac gold hepsini denedim hala kusuyor 13 aylık kilo alımı iyi diye önemsemedi
ana0105 feyza1909 mamayla alakalı olduğunu düşünmüyorum kusmanın, midesiyle alakalıdır tamamen büyüdükçe kusmalar azalıyor gerçi, reflü yatağı denediniz mi ?
myavocado feyza1909 probiyotik kullandık bir aylıktan beri velavit kids ismi, reflü yatağı kullandım 3,5 aylık olana dek, her beslenme sonrası 15-20 dk gaz alıp en az yarım saat dik poziyonda tutuyordum.
feyza1909 araskusum ikisinden de sonra ben de dik tutuyorum ama ona rağmen kusuyor yine mamadan kaynaklı olabilir mi acaba ? Siz hangi mama kullanmıştınız ?
araskusum feyza1909 benimki hep kusuyordu zaten her beslenme sonrası, fazla hareket ettirince hep yani, ben Sma Comfort kullandım gazı olduğu için doktoru önermişti
16momm feyza1909 yani kilo takıntım yok hangi ama aldırıyor bilemiyorum ki uzun süredir bebelac golddayım
feyza1909 ana0105 ilk 3 ay kullandım ama uyuduğunda zaten sorun yok yedikten ya hemen ya da biraz bekledikten sonra kusuyor
feyza1909 ana0105 Melinasss doktorunuza tekrardan sorsanız mı acaba herhangi bir etkisini görememişsiniz herhalde benim de bu ay daha yoğunlaştı kusmalar
Melinasss Gastrotuss bayb almamızı söyledi. 5 aylık bebeğim. Şişe bitecek. Hala düzelmedi. 4 aya kadar çok kusan bir bebek değildi. Bu ay başladı