Merhabalar, bebeğim 2.5 yaşında fakat asla süt içmeden uyuyamaz.
Emzirmeyi bıraktığı günden beri (2 yaşında bıraktı) kakaolu süte alıştı ben içerken..
Sonrasında sabah ve uyku öncesi hep süt istemeye başladı
Organik süt veya normal süt asla içmiyor.
kakaolu süt dışında süt de içmiyor, napcam bilemiyorum 😅😅
bu sürecin katkı maddesini en hafife nasıl indirebilirim fikirlerini bekliyorum..