Merhaba arkadaşlar oğlum o kadar düşkün ki emmeye hepsi böyle mi diye merak ediyorum oyun oynarken yapışıyor meme meme diyerek,arabada koltuğa asla oturmaz sürekli emer,anneme giderim yine yapışır evde iş yapmak zaten hayal çok anneci ve memeci ben yanlış bişey mi yapıyorum acaba davranışsal olarak bilemedim hani bazen çocuklar sadece aç olduğunda emmek istemez duyguları için de emerler diye okumuştum aklıma takıldı