Merhaba benim kızım da 4 aylık oldu yeni , akşam 8 den sonra tamamen ısıkları kapatıyoruz sessiz ortam yapıyoruz uyuması icin hemen bi kısa duş aldırıyorum mamasını verip sallıyorum direk sizin uyku rutininiz nasıl bilmiyorum, sabah 8 e kadar uyanmıyor gece bi iki emzigi düşüyor tekrar agzına koyunca uyuyor bazende acıkınca uyanıyor mama veriyorum icip tekrardan sallamadan uyuyor . Bizde başta çok zorlanıyorduk rutin oluşturduk baya sabrettim düzeldi cok şükür, gündüz de yattıgı yeri hic karanlık yapmıyorum nerdeyse 4 kez gündüz uykusu yapıyor bi saat sürüyor bazen 2 bazen yarım saat , gece rutin olusturup uyutmanız gerek birde sessiz ve karanlık olucak önemli olan o banyoda cok işe yarıyor rahatlıyorlar