araskusum ireeemkaraaaa benimkine gaz yapıyor ek gıdanın ilk aylarında hiç vermedim şu an 13 aylık öğlen veriyorum akşam kesinlikle vermiyorum içine de kimyon muhakkak atıyorum
tospikannesi_ ireeemkaraaaa kızım 5.ayına kadar kolik bir bebekti gazlı yani ama ben verdim yani direk tadım sonrası sorun yaşamadık hiç verebilirsiniz tabi
myavocado ireeemkaraaaa ben olsam vermem gaz yapar diye korkarım 😂 ama siz daha iyi bilirsiniz gaz problemi olmayam bir bebek ise verilebilir
araskusum ireeemkaraaaa o zaman verin gaz dışında ne zararı olacak ki yine de öğlen deneyin belli olmaz tabi
demir0 ireeemkaraaaa hayır en iyi folik asit a b vitaminleri var gazı olur diye korkuyorsanız kimyon koyabilirsiniz biraz
gurbetteanne10 ireeemkaraaaa bebekten bebeğe değişiyor az verip dene istersen bende 8. Ayda vermeye başladım bir sorun yaşamadık
3kedili2bebekli ireeemkaraaaa evet ben veriyordum 7. Ayda çorbalara geçtim tuzsuz salcasiz zeytinyağı ile pişirip evde pişen her çorbayı veriyordum oglen saatleri tercih edin gaz yaparsa gözlemlersiniz kimyon nane kullanabilirsiniz