Saçımı ombre yaptırdım rengini aşırı sarı yaptılar ama değişik saçma bi ton sonra cilaya gittim ve bu sefer de baya soldu grileşti kullandıkça ısınıp renk degıstırıyormus ama nasıl hızlandırabilirim hergün yıkasam mı var mı bi yolu yoksa birdaha başka yere tekrar cilaya gidebilir miyim