serifeew Hanımlar evimin derecesini bilmeden 2.5 tog uyku tulumu aldım evimiz fazlasıyla sıcaktır içine ne giydirmeliyim. Üşütmekten veya terletip hasta olmasından korkuyorum sürekli hasta oluyor çünkü bebeğim.
Minel-inannesi serifeew odasinin petegini kapatin yada kısın, icine ince giydirin dengesini bulursunuz.
sedadvc serifeew Benim evim 24 derece. Ben 1 tog uyku tulumunu zıbın ustune giydiriyorum. Üstünü de ortmuyorum. Soğuk hasta etmez sıcak eder.
sedadvc serifeew 2 buçuk tog 16 17 derece için uygun. Sıcak diyorsanız eviniz en az 20 derecedir. Bu tulum bebeği terletir. Alt değişimi vs sırasında üşütürsünüz. Tavsiyem evinize bir derece alıp ona göre hareket etmeniz.
sadeturkkahvesi11 serifeew bizim odamız 23 derece oluyor ben 1 tog tulum içine sadece zıbın giydiriyorum üzerini zaten örtmüyorum. Boynunu ve ensesini kontrol edebilirsiniz oralar sıcaksa üşümüyordur terliyse de fazla geliyor demektir zaten
myavocado serifeew 2.5 tog baya baya fazla gerçekten ya. Evimiz 23-24 derece oluyor, kısa kollu zıbın üstüne bir penye tulum veya penye pijama ile 0.5 tog uyku tulumu kullanıyorum ben, uyandığında ayakları göğsü filan sıcacık oluyor. Üşümüyor Da terlemiyor da
serifeew Bebeğimi kontrol ettim ve sanırım fazla sıcak geldi kol altları terlemiş ve ensesi soğuktu teri soğumuş sanırım
sedadvc serifeew Bakın hasta eden şey bu işte. Daha ince bir tulumla üşümez emin olun ve daha rahat ve uzun uyur.
pantenkelebek serifeew bende 2.5 tog aldım baktım evin içi sıcak giydirmedim yatarken dışarı çıkarken giydiriyorum iyi oluyor onunla
prensesannesi07 serifeew sıcaksa hiç giydirme terler , benim 1 toğ altına sadece zıbın giydiriyorum ve 5 yaş alt üst takımı vardı ona oluyordu takımdan yola çıkarak 22 aylık kızıma 5 yaş aldım çocuğun ayaklarını tamamiyle kapatıyor 🙈