beyzanuroz Kızlar kızım mama içtiği zaman kakası ishalmis gibi oluyor mama yaramadığı için mi böyle oluyor sizce ve mama içen bebeğin kakası nasıl olmalı
myavocado beyzanuroz oğlum beş buçuk aylık, 20 günlükten beri mama ve anne sütü beraber veriyorum,.ishal problemi olmadı hiç.
[silindi] beyzanuroz golden goat kullanırken benim bebeğim de öyleydi. Hippe geçtik düzeldi. İşin garibi Golden goat kullanırken de kilo alıyordu gayet yaramasa nasıl kilo aldı anlamadım ama bağırsakları tam işlemiyordu sanırım
urasmom6 beyzanuroz sadece mama içiyorsa kakasının sıvı gibi olması çok normal ishalle karıştırıyor olabilirsiniz
babyys Bende yeni başladım vermeye normalde sıvı sarı olur kakası annesütü aldığı için mama alanlarda nasıl oluyor bilmiyorum
beyzanuroz myavocado ozmn mama yaramıyor heralde anlamadım ki iki türlu mama kullandım ikisinde de böyle yapıyor cıvık sıçıyor
beyzanuroz myavocado hipp kullandım ama o bize çok kötü geldi kilo almadı işin garibi bu mama da kilo alıyor
beyzanuroz [silindi] bende anlamadım gitti ya yaşına girdi bidaha mama değiştirip bağırsaklarını bozmak istemiyorum
myavocado beyzanuroz valla deneyim önemli tabii ama her bebişe her şey de iyi gelmiyor, hepsinin huyu suyu farkli
Audrey_ beyzanuroz hipp bana da yaramadı kabız diye diğer mamadan hippe geçtim kabızlığı geçmedi şimdi Aptamil deneyeceğim
[silindi] beyzanuroz ben mecbur değiştirdim sürekli taşıyordu bezden. Su gibi oluyordu hipp öyle olmuyor ufak tefek taşma olsa da
[silindi] beyzanuroz sleepy 4 numara kullanıyorum 8.5 kg. Kilosuna göre numarası iyi ama kakasını bir anda yapınca taşma oluyor başka beze geçsem de aynı olur gibi geliyor