limonata_ buna çok dikkat ettim çok kontrol ettim ama hiç bir sorun yok başıma şöyle bi olay geldi devlet hastanesine götürdüm sol bacakta çıkık var dedi hemen alet takmamızı istedi kızım o aletle bi saniye durmadı aşırı ağladı sütünü falan hiç almadı uyumadı neyse ben onu başka hastaneye de götürdüm özel hastane orda hiç bir sorun yok dedi gayet ölçüler tam dedi kafam çok karıştı