Deneyimli anneler 6 ay 19 olduk ek gıdaya tadıma 5 ay 10 günllükken başladık istekliydi hep ağzını açardı hala öyle sofraya oturayım başlar mızıklanmaya onada vereyim diye ama sorun şu ki yutmuyor ya diliyle geri çıkarıyor çok nadir yutuyor ağzında gezdiriyor yutucal sanıyorum yine çıkarıyor😀 yani hazır hissetmesem ara veririm ama istiyor çocuk vermesem ağlıyor ağzını şapırdatıyor hep 7. Ayımıza yaklaştık yutmaması canımı sıkmaya başladı üzülüyorum 😕