buseviim 1 yaşındaki bebeğim dün çok az yedi diye bugün de yedirdim dünde bugünde yanakları ve çenesi kızardı. Dün babası öptü de ondan kızardı sandık ama bugün tekrar somon yiyince aynı oldu. Başına gelen var mı, somon alerji yapar mı?
araskusum buseviim konudan bağımsız somon dip balığı aslında daha yararlı balık türlerinden verseniz çık daha iyi olur, dip balıkları içerisinde çok fazla ağır metal içerebiliyor
Fusunkayaaaa1208 buseviim yapar benim oğlum geçen sene yedi ve kusup hastanelik olmuştuk balıktan zehirlendi dedik. Geçtiğimiz haftalarda tekrar denedim yine hastanelik olduk. Ama balık yağı kullanıyorum hiçbir şey yok. Doktor dedi ki balık allerjisi var
Ertugggg Alerji konusunda çok tecrübeliyim balık alerjisi var ve malesef en zor geçen alerjilerden biri. Alerji bölümüne gidip test verin değerine baktırın
buseviim araskusum diğer balıkları da veriyorum aslında somon daha besleyici diye arada veriyordum 2 veya 3 sefer yedi doktorlarda somon yerse eğer haftada 1 balık yemesi yeter diğer balıklardan yerse haftada iki diye öneriyor
linaaaaaaaass araskusum somon dip balığı değildir yüzey balığıdır ve çok yararlıdır bebekler için. Ama Karadeniz somonu
araskusum buseviim geçen önüme çıktı araştırdım biraz ondan söylemek istedim, aslında hepimiz çok yararlı diye biliyoruz ama işte araştırınca biraz aslında pek de öyle olmadığı ortaya çıkıyor bu sebeple yazdım 🥰
buseviim araskusum internette gördüğümüz her bilgi doğru değil maalesef ben doktorumun söylediklerini dinlemeyi tercih ediyorum teşekkür ederim yine de ☺️
buseviim Fusunkayaaaa1208 bende kızıma daha önce yedirmiştim böyle bişey yaşamamıştık bu defa böyle olunca bir anlam veremedim açıkçası en iyisi bı doktora götüreyim bende
araskusum buseviim dünya ilerliyor yeni araştırmalar yapılıyor, yeni bilgiler öğreniliyor doğru kabul edilen şeyler bir anda değişebiliyor interneti bu gibi yararlı şeyler için de kullanmanızı tavsiye ederim size ayrıca size bilgi vermek isteyen birine böyle üstten konuşmanız da hiç hoş değil iyi akşamlar diliyorum size bildiğiniz yoldan ilerleyin 🥰
buseviim linaaaaaaaass hanımefendi daha kaba bir uslüpla yazıp daha sonra silip sonuna kalpli Gülen yüz koyup kelimeleri değiştirip yazdığını yumuşattığı için onun etiketi size kaydı tamamen 😂