Kızlar bebeğim 9 aylık olacak nerdeyse doğduğundan beri mama+meme olarak gidiyoruz gündüzleri uykuya geçişte emiyor. Gecede sadece emiyor gece genelde 2 kere uyanır bazen daha sık uyanır ama bu aralar bazı gecelerde beni baya emsede geri uykuya dalamıyor mızırdanıyor bende mama yapıyorum mamayı içince uyuyor hemen geri sanırım emse de sütüm azaldı diye düşünüyorum ama gündüz iyi gelen süt gece neden azalıyor bu durumu yaşayan var mı ? Kalkıp mama hazırlamak zorunda kalmıyordum gece ama artık mama hazırlıcam galiba üzdü bu durum beni 😔