Siz zaten baştan konuşup 4 olduğunu bilmiyor muydunuz? Şaşıracak bişey Yok bunda. Devleti zarara uğratıyor cebini dolduruyorur herkesin yaptığı gibi. Bu ülkede yandaş olan kazanır bu arada büyük ihtimalle o parayı odaya ve diğer özel harcamalara odediginize dair size bir kağıt imzalatmislardir yani o fenomenlere çok da inanmayın imzaladığımız onlarca sayfayı okumadığınız için geri alabileceğinizi sanıyorsunuz. Adamlar bebek kaçırdı öldürdü birsuru Bebek yıllarca devlet çıt demedi it iti ısırmaz beybi bunu unutma. Dolandırılan sen değilsin sanıyorum kendince sende bir parça pay istiyorsun ama onlar sana yedirmezler