Pelvan 2 aylik kizik var ve ben asiri derecedd acikiyorum emzirmklemi alakali boyle olan varmi nasl bastriosunuz 🤔 zaten kilo problemi olan bi insanim bire sagrk veriyorum sutum biraz skintili oluyidu yemeyi azalyinca azalir diyede korkuyorum ama git gide kilo aliyorum önerileriniz nelerr 🙇♀️
pasaninannesi Pelvan bende öyleydim üç aylık olduk eskisi gibi değilim daha az yemekle doyuyorum ama genelde masadan doymadan kalktım yanı tıka basa doymadan kalktım yavaş yavaş düzene giriyor sanırım merak etmeyin elbette yiYeceksiniz 🙏🙏
Ozge92 pasaninannesi hele bn ahhhh o tatlılar yokmu hepsini getirin yicemmm 😂😂😂 gece uyanıp halley yiyorum ya birde doğumdan sonra çok kilo verdim iştahım hiç yoktu belki oyüzdendirde
Pelvan pasaninannesi umarm azalmazsa cok fena olcam recel kavonazlarinin dibinde uyuycam o derceyim azaltiyim diyorum ama yok istahimda col acildi nasil onune gecicm bilmiorum 🤦♀️
Edaa Kızım 7 buçuk aylık ve ben hala öyleyim 🙂 Sürekli yiyorum gün içinde.Abur cubur değil tabiiki acıktıkça sağlıklı ve tok tutan şeyler yemeye çalışıyorum.Tatlı istediysem muz dilimleyip üstüne bal ve ceviz döküyorum yiyorum mutlaka.Süt içiyorum 2 bardak.Fındık yiyorum.Bunlar hem tok tutuyo hemde açlığımı gideriyor
Pelvan [bilinmeyen] hemen koyuyorum tarcinimi cok fene gece uyaniyorumki gunlerce yemek yememsm sanki 🤦♀️
Pelvan [bilinmeyen] gunduz yine kendime engel olabilrim ama gece uyku sersemligi 🤦♀️ ne bulursa. Midede 🤷♀️