Sevde2511 ben yaşadım maalesef. Mastit olmuş olsan ateşten duramazsın zaten, 40 derece ateşim vardı. Göğsümün mastit olan kısmı kızarık ve çok acıyordu, ayağa kalkıp yürüyemeyecek şekilde. Seninki beze olmuş olabilir. Emzirip iyice boşaltırsan, sıcak duşun altında masaj ile geçecektir.