Ben zlynda kullanıyorum hap+geri çekilme ile korunuyoruz benim adetim de çok düzensiz 2 aydır olmadım mesela olamadıkça stres yapıyorum dün test yaptım herhangi bir şey yok çok şükür😂 ama hap adet düzensizliği yapıyor yani kendinizi rahatlatmak için test yapabilirsiniz ben öyle yapıyorum