Kızım bugün 2. Ay aşılarını oldu. Biz de ateş yaptı. Ateş düşürücü verebilirsin demişti doktor ama asla içmedi tükürdü. Bol bol emzirmeye çalıştım kustu yine de emzirdim. Üstünü kalın giydirmeyin dedi doktor. İnce bir şekilde giydiriyorum. Bakalım umarım sıkıntısız atlatırız şu süreci hepimiz.