gzla Merhaba kızlar bebeğim 6 aylık bir süt alerjisi geçirdik şuan geçti ama kalıntıları devam ediyor kilo almıyor emiyor ama formül mama verdi doktorumuz onu da kabul etmiyor ek gıdayı da yarım yamalak yiyor kriz yani ne yapabilirim başına gelen var mı ?
Whitewomen35 gzla formül mamayı kaç gündür veriyorsunuz anne sütüne alışkın olduğu için mamayı kabul etmiyor olabilir en baştan alsaydı belki zorlamazdı ama şimdi içmesi zaman alabilir siz elinizden geldiğince bol bol emzirin ama emzirirken kendi yediklerinize de çok dikkat edin protein ağırlıklı beslenin çiğ badem yiyin solgar b12 takviyesi alabilirsiniz bunlar hem süt arttırıyor hem sütün kalitesi için faydalı . Ek gıdayı da zorlamadan ama sık sık deneyerek oyun oynatarsak şarkı dinleterek oyuncakla başka şekilde oyalayarak yedirmeye çalışın irmikli karışımlar yapabilirsiniz 3 4 kaşık yemesi bile yeterli olur onun için her sabah yumurta sarısı yedirmeye çalışın
sule_barlas gzla Galiba benim oğlanın da alerjisi var kakası kanlı geliyor doktorlar bişeyi yok deyip gönderiyorlar ben a101 de satılan arının prinç ününü aldım onu yedi baya da sağlam uyudu bi onu deneyin isterseniz benim oğlan da 4.5 aylık
gzla Süt alerjisi döneminde beni emmek istemedi o dönemde verdikleri alerji mamasını da kabul etmedi berbat korkuyordu şimdide normal formül mamayı istemiyor ağlıyoruz sürekli bu mama işini nasıl çözerim kaşıkla verdim acıkmasını bekledim mamayı pekmezle tatlandırdık
gzla Whitewomen35 ya çok teşekkür ederim sabah bunu deneyeceğim Formül mamayı iki gündür kullanıyoruz doktorumuz yeni verdi
gzla sule_barlas pirinç unu almıştım bende karıştırıp verdim bu arada bizde kanlı mukuslu kaka süt ve süt ürünleri alerjisi çıkmıştı biz herşeyi kestik o dönemde sonra tekrar emmeye başladı alerji testi yaptırabilirsiniz yada sizde bir süre deneyin anlaşılıyor zaten paketli gıdalar buna dahil
rana0234 Huzursuzluk,kakasinda bir değişiklik,kulak ağrısı, diş sancısı vs … gibi bir sorunu olabilir mi?