_irm0 doğduğundan beri gece bez değiştirmiyorum, 4. Aya kadar kundak kullanmak kendi kendine uyandırmalari engeller, yatma kalkma saati doğduğundan beri çok net hic aksatmiyorum, tabii ki 4. Ay sonrasi desteksiz uyku öğretmek gerekiyor
Biz 4 ay 15 günlüğüz gaz ve reflu sorunumuz olmadigi icin bu aya kadar bu dediklerim sayesinde beslenme için uyandi hep ve harika uyudu. Bundan sonrası memeyi emzik yapmaya dönüşüyor artık daha sık uyanmaya başladı desteksiz uykuyu ogretmedigimiz surece saat başı uyanmaya devam edeceklerdir