Kızımda pazartesi günü halsizlik başladı. Sonra burun akıntısı ve ishal. 37 lerde seyreden ateşi oldu. İştahı genel olarak iyi. Dün gece ilk defa 38 gördüm. Birde az önce 38.2 calpol verdim. Yıkadım ve yatırdım. Doktora gitmemize gerek var mı sizce. Ve sabah karnı böyleydi. Kol, yüz, sırt ve bacak kısımlarımda yok. 3 yaşında.
