Merhaba 1 bucuk yasında bı oglum var geceleri cok uyanıyor bazen saatlerce uyutmaya calısıyor um. Gece mesela 2 bucuk ta uyandı bıdaha 5 te uyuduk emıyor uyumuyor sallıyorum yok. Anlamıyorum sutle doymayıp mama mı vermeliyim biskuvi yada muhallebi yatmadan. Doktor gece beslenmesine gerek yok demişti ama bizimki çok uyanıyor. 2 yaşına kadar emzireyim diyorum ama geceleri cok zor öneriniz nedir anneler