Beko bulaşık makinem var hiç memnun değilim bulaşığını aldığın bulaşığı bile kötü yıkıyor elimde yıkasam daha iyi. Arkadaşlarım bulaşığını almadan koyup yıkıyor ben görünce nasıl yani ya diyorum ofisimde 20küsür yıllık makine hiç bulaşığını almadığımız haftada bir takır takır kuruyan makine bulaşık makinemden çok iyi yıkıyor hangi model marka iyi