Serenayy-0 Kızlar bir ay sonra hem endoskopi hemde kolonoskopiye gircem tecrübelerinizi yazar mısınız çıkınca cok ağri vs oluyo mu narkozlu olacak benimki
Nefesin_Annesi0 Serenayy-0 ablam girmişti endoskopiye uyuttular bir iki gün boğazımda ağrı oldu demişti
merrv26 Serenayy-0 ben mayıs ayında girdim en son aynı anda kolaydı benim için sadece kolonoskopide hava bastıkları için çıkışta o gazı atman lazım yoksa rahatsız ediyo ben arabayla döndüğüm için rahatttı atabildim zaten baygın oluyorsun bişey anlamıyorsun
cerosk Serenayy-0 geçmiş olsun? Ne için yaptırıyorsunuz ve belirtileriniz ney söyleyebilir misiniz rica etsem
yavrupotuncek Serenayy-0 narkozly olursa hiç korkma hicbirsey hissetmezsin narkozsuz olanda endoskopide yine ağrı falan hissetmiyosun ama kolonoskopi çok berbat o yüzden dua etmelisin ki narkozly zaten kısa sürer sonrasinda da ufak bir sersemlik beş on dk dinlendirip eve gönderiyorlar
merrv26 Serenayy-0 benim senelerdir mide şikayetim vardı zaten 3. Endeskopiyi oldum ara ara ilaç kullandım bazen geçti yine başladı bu seferde karnımın içi acımaya başladı bağırsağa bakalım diyince baktırdım midemde gastrit ve reflü var bağırsaktada ibs ve iltihap çıktı
crybaby Serenayy-0 bende ikisini birden narkozlu yaptırmıştım ayıldıktan sonra kaldığın yerden devam ediyorsun hiç bir etkisi yok