semamel kizimin kulagini deldirmek istiyorum acaba tecrübesi olan varmi bu konuda ? Nelere dikkat etmem gerekiyor ?
annesirin semamel ilk kızımın kulağını 7 aylıkken deldirmiştim. Hiçbir sorun yaşamadık. Doktor deldi zaten. 👌
pantenkelebek semamel arkadaşım 6 aylık da deldirdi sorun yaşamadı ama ben daha deldiremedim korkuyorum
Mavili-mavilimorcicek Merhaba.1 yaş öncesi önerilmiyor.Kulak memesinin biraz daha normal boyuta gelmesi gerekiyor çünkü aşağı da yada yukarı da olabilirmiş delik o yüzden.Eczane de deldirdim ben kızım 15 aylıktı eczacı böyle demişti.Bir sorun da yaşamadı kızım.
ilaydoga Poliklinik yada hastane ortamında deldirin genelde 1 yaşındna sonra deliyorlar bende 6 aylıkken götürmüştüm öyle demişlerdi bi daha fırsat bulamadım bende deldireceğim en kısa zamanda
tubidir 7 aylıkken delirdim 15 aylığız. Top minik küpe takıyorum hiç bi sorun yaşamadım. Yara dahi olmadı. Çok hoş duruyor. Unuttum gitti acısı 1 dk sürdü😀