Kızlar kızım tam 2 yaşında şu zamana kadar hep şırıngaydı mamanın içine katmaydı derken ilaç içiriyordum ama bugün itibariyle ağzından fışkırtarak çıkarabildiğini keşfetti bana yardım edin nolur kızımın ateşi 39,8’lere çıktı bugün ☹️ nasıl ilaç içirebilirim?