Arkadaşlar merhaba,
Kızım bugün 8.ayına girdi. Bu ay boyu hiç uzamamış. Kilosu da 100 gr artmış. Ek gıda yemek istemiyor. Çeşit çeşit yiyecekler sunuyorum ama istemiyor. Sadece emiyor. Hareketli ama gelişimi olumsuz etkileniyor. Ne yapabilirim? Tavsiye verebilir misiniz. Boyu 68 cm 7600kg
38+4 te 3100 doğdu. Gelişimi çok yavaş gidiyor ve bu beni üzüyor