Bizimki de 2 aylıkken öyleydi o kadar zordu ki keşke bebek yapmasaydim diye bile düşünüyordum. Bizimki emzik emmesine rağmen o şekilde ne gece ne gündüz hiç uyumaz gündüzleri yarım saat ancak geceleri de sık sık uyanırdı. 4. Ayindan sonra gündüz uykularımız düzeldi çok şükür ama gece hâlâ zibilyon kez kalkıyor 😅 yine de buna şükür sizde biraz sabredin geçiyor bir şekilde, şuan iyi ki var diyorum hele gülmeye ses çıkarmaya tepki vermeye başladıkça bayılıyorum iyi ki iyi ki diyorum ☺️