Merhaba. Bebeğim 2 aylık. Üç gecedir uyutup yatagına bırakıyorum aradan 10/15 dakıka gecıyor kafasını sağ sola hızla cevırmeye baslıyor. Kendını uyandırıyor. Gozlerı kapalı ses cıkararak buna devam edıyor😩 sebebı nedir bilmiyorum. Aramızda böyle problem yasayan oldumu. Duzeldımı.