Kızlar canm çkk sıkıldı kızım 15 aylık 3.4 dür arabasinın tekerleklerini çeviriyor aynü zmanda cok kısa süreligine etrafında dönüyor oyunmu yapıyir bilmiyorum bunlar nornal mi?yani bebegi böyle yapıp gelişimi normal olan varmi? Goz temasi var,ismine bakar, komut alır.başka bir odadayken atiyorum kuzuyu getir derim getirir.dizlik kullanıyorum kızım dizligimi getir dizim uf oldu derim (onun odasindayken) gider yatak odasindan getirir.vs.dün ilk degisik bir sarki açmıştım karga diyordu sarkida ilk kez duydu hemen karga dedi şok olmuştum mesela.bilmiyorum yaa canm skıldıbu döndürme işine.yaparmı çocujlqr böyle