Selam kızlar, biraz içimi dökmek istedim…
Bebeğim 2 yaşına yeni girdi ve doğduğundan beri emzirmek hayatımın en önemli parçalarından biri oldu. 4. ayından itibaren geceleri sık uyanır, sürekli emmek isterdi. Son zamanlarda ise bu durum iyice yoğunlaştı. Günün büyük bir kısmını memede geçiriyordu. Artık 2 yaşına geldiği için memeden kesmeye karar verdim. Yarın sabah 4 gün olacak ama ben bu süreçte çok zorlanıyorum. Sürekli ağlıyorum, içimde büyük bir boşluk var. Onun bu değişimi hissediyor ve özlüyor oluşu beni kahrediyor. İçimde derin bir hüzün ve suçluluk hissi var, sanki ona haksızlık yapmışım gibi geliyor. Emzirmeyi, o anların sıcaklığını ve bağımızı özlüyorum. Bu duygular ne zaman hafifler bilmiyorum ama çok zorlanıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum,hiç gecmeyecek gibi hissediyorum.