@zerda_arven
6,5 aylığız 5.ayın sonlarına doğru başladı bizimde aynıları..
Gerçekten anlıyorum sizi kızım sürekli mızmız ve ağlıyor hiçbir şey yapamıyorum. Bir bardak suyu zor içiyorum yemeği falan söylemiyorum bile. Ne yemek yapabiliyorum ne yiyebiliyorum. Bebeği böyle olmayanlar anlamaz, yaşayan bilir..
Şimdi sizi görünce diyorum ki geçmeyecek mi 🤦♀️