mslesra asyaninannesi34 gayet guzeldi hep ilgilendiler ters bir durum olmadi ben kendim sezaryen istedim oyle oldu doktorda cok iyi guler yuzlu sevecen bir doktor
asyaninannesi34 mslesra benim doktorum da melih bey 3 ay sonra dogumum var inşallah o yüzden böyle detaylı soruyorum bende sezeryan olucam eli hafif mi acaba
bakkalemzigi asyaninannesi34 çok memnun kaldım ne zaman istesem ulaşabiliyorum . Hastane hemşireler de çok iyi sizin sezaryen mi olcak
asyaninannesi34 bakkalemzigi evet benimde doktorum melih bey 😊 merakımdan soruyorum valla ilk dogumum zor geçmişti
mslesra asyaninannesi34 evet hafif 🙂 dogum sırasında hicbisey hissetmedim kesi yerimde neredeyse iz bile kalmadı cok hafif belli oluyor ağrım felanda yok gayet guzel ve temiz işini yapıyor yine hamile olsam yine ona giderdim 😊
bakkalemzigi asyaninannesi34 aaa iyi o zaman inşallah sizde memnun kalırsınız ben çok araştırarak seçtim 🌸 benimki de ilk çok kötüydü yeni hayatta oldum bilgim yoktu genel anestezi yapıldı zor geçti bu doktorumla beraber ilerledik spinal oldum güzel geçti
asyaninannesi34 bakkalemzigi ayy ne güzel ya böyle şeyler duyunca direk onaylıyorum kafamda sonralara doğru insan araştırma gereği duyuyor 😊