Kızlar selam benim evim giriş kat yüksek giriş oluyor. Balkonumda var cam balkon yaptırdık. Mahalle arasında oturuyorum arada yol var karşıda bitane daha apartman var. Balkonumda önüne surekli olarak araba park ediliyor. Geçen sene koca dolmuşu koyuyorlar balkonun önü full kapaniyordu artık onu koymuyorlar şimdide gün içinde farklı farklı arabkar gelip balkonun onuna park ediyor balkonun önünde kaldırım var sonra yok var arabayı kaldırıma cikariyolar öyle koyiyolar düşünün yani evimin icine giricek neredeyse arabalar. Bazen hali yıkanabilir kargoculsr falan park ediyor ama hemen gidiyorlar onlara bisey dediğim yok ama özellikle bazıları saatlerce duruyor e herkesin Bi mahremi var evinin içinde özel durumu var rahateiz oluyorum balkona bile çıkamıyorum bazen öyle yakın ki bazen çıkıp söylüyorum buraya koymayın diye bazıları tmm diyor bazıları sana ne zararı var diyor sinir oluyorum artık. Bugünde sabahtan beri bir transit koydular boydan boya balkonun önünde duruyor gece oldu hagla duruyor nereye şikayet edebilirim veya şikayet edebilir miyim internetten baktım bulamadım siz olsanız napardiniz