Doğduğumuz günden beri kusuyoruz ve fışkırarak. ilk 3 ay anne sütüydü şimdi komple mama ve ek gida 5 ay 3 günlük doktor Bebelac ar mama dedi ama hiç bir yerde yokkk ne yazılı aynı durumda olanlar varmı neler yapıyorsunuz bana yardımcı olursanız sevinirim😭