Sermec27 gebelik testinde 1-2 haftalık olduğu yazıyor yani öyle bi test aldım gösteriyor kaç haftalık olduğunu
Evet hakklısınız ama eşim istemiyor bende çok zorlanırım diye düşünüyorum hem ikizlerim var hem küçük çocuğumda 1 yaşında bana çok ihtiyaçları var buna hazırmıyım hiç bilmiyorum her çocuk eğer yiyecek ekmeği varsa her türlü dünyaya gelir diyorum eşime ama şuan kendi evimiz bile yok kayınvalidemde kalıyorum oyüzden zor olur diye