Mrcasl-1 Merhaba mayıs sonu haziran başı gibi Fethiye ' de havalar nasıl olur acaba? Tatil için havalar yeterince ısınmış olur mu bilgi verirseniz sevinirim 🥰
linosunannesiiii Mrcasl-1 2 sene önce mayıs sonu gitmiştık ve deniz tatılı yaptık havalar belli olmuo ama illaki iyi olur ege sonuçta
Mrcasl-1 Belizdeniz Evet bide hani akşamları falan nasıl olur ısınmış olur mu çocuklar olunca herşeyi düşünüyor insan 🤭
Mrcasl-1 linosunannesiiii Peki akşamları nasıldı acaba hatırlıyor musunuz çocuklar kısakolluyla idare edebilir mi 🥰
linosunannesiiii Mrcasl-1 eder mutlaka olmazsa ince hırka alın garanti olur bende Edremit geliniyım ege sıcak oluo
Mrcasl-1 linosunannesiiii Çok teşekkür ederim aynen valize ince hırka koymakta fayda var🥰 çok teşekkür ederim tecrübelerinizi paylaştığınız için 🌺
Belizdeniz Mrcasl-1 biz burada mayıs sonu haziran başı denize gitmiyoruz su çok soğuk oluyor ama akşamları dışarıda vakit geçer tabi ki ince bir hırka ile
Belizdeniz Belizdeniz cocuklar giremez gibi geldi bana ben oğlumu sokmuyorum o vakitler Hiç pimpirikli bi anne de değilim ama cidden soğuk oluyor
Mrcasl-1 Belizdeniz Anladım duruma göre hareket ederiz artık havuza girsinler olmazsa 🤭 çok teşekkür ederim bilgileriniz için 🥰🌺