ana0105 Çok zorlamayın 15 dk onun için yeterlidir. Egzersizler yapın ben kızımı neredeyse yüzüstü bile koymadım. Ayaklarını kaldırmaya başladığında çoraplarını çıkartıp ayaklarını gösterdim sonra elleriyle ayaklarına dokundurdum öyle öyle ayaklarını keşfetti. Sol eliyle sol ayağını, sağ eliyle sağ ayağını tutup sağa sola beşik gibi yatırıyordum. Kızımın çok hoşuna gidiyordu sonra bir baktım kendi kendine dönmeye başladı. Şimdi mesela yüzüstü dönüyor belli bir şeyden sonra sıkılıyor ağlıyor kendini döndürmeye çalışıyor çok sıkılınca alıyorum kucağıma 😊😊